Serwis to podstawa

Przed zakupem

Tak, już przed zakupem pomyśl o serwisie.

Możesz skorzystać z naszego doradztwa jaki kocioł wybrać. Ale też zapytaj o szczegóły dotyczące gwarancji.

Producenci stosują szereg zapisów, które mają na celu zapewnienie odpowiedniego montażu urządzenia. Dobrze jest wiedzieć o wszystkim zanim dokona się zakupu. Dlatego udzielimy Ci szczegółowych informacji serwisowych

  • Jaka jest podstawowa gwarancja
  • W jaki sposób przedłużyć okres gwarancji.
  • Jakie są niezbędne elementy wyposażenia instalacji.
  • Ile kosztują usługi serwisowe.
  • ile kosztuje przegląd okresowy.
  • Jak często należy wykonywać przeglądy okresowe.
  • Co wchodzi w skład usług serwisowych.

W trakcie montażu

Jeśli montażu dokonuje Twój instalator lub jeśli robimy to my ,zapewnimy Ci pełne wsparcie w zakresie pierwszego uruchomienia urządzenia.

Kupując od nas kocioł, dostarczymy Ci go na wskazany adres. Zarówno jeśli montażem zajmie się twój instalator, jaki i jeśli to my montujemy kocioł, masz nas na wyciągnięcie ręki.

 Po wykonanej instalacji urządzenia tj. przyłączenia go do instalacji grzewczej, napuszczeniu wody i odpowietrzeniu układu, dokonamy pierwszego uruchomienia kotłowni.

  • Wykonamy okablowanie automatyki.
  • Podłączymy pompy i siłowniki
  • Podłączymy niezbędne czujniki
  • Założymy i skonfigurujemy regulator pokojowy
  • Dokonamy odpalenia i regulacji kotła
  • Przeprowadzimy szkolenie z obsługi.

Kiedy jest już po wszytkim

Kiedy urządzenie już pracuje, a miesiące mijają niepostrzeżenie, trzeba pamiętać o obsłudze eksploatacyjnej i serwisowej.

Oferujemy Ci wsparcie w całym okresie użytkowania urządzenia.

  • Może się zdarzyć, szczególnie na początku, że będziesz do nas dzwonił, chcąc uzyskać porady, lub jak  korygować ustawienia lub parametry pracy.
  • Po pierwszym sezonie zaoferujemy Ci przegląd, czyszczenie i konserwację kotła, palnika i wymiennika.- to czynności bardzo ważne z punktu widzenia żywotności urządzenia.
  • Kiedy urządzenie będzie miało już swoje lata, nie można wykluczyć konieczności wymiany części eksploatacyjnych. Będziemy zawsze pod telefonem.
  • Zawsze będziemy gotowi by wesprzeć Cię w kontaktach z serwisem producenta, a nawet możemy w Twoim imieniu zająć się reklamacją w przypadku usterki w okresie gwarancji.
Dobry serwis - to miara jakości obsługi. Kliknij tutaj.